Wpisy z bloga

Subskrybuj Kanał Wpisy z bloga
Bezpieczne IT i nowoczesne technologie w praktyce.
Zaktualizowano: 9 godzin 40 minut temu

Backup Assist koniec wsparcia dla wersji v8 produktu.

pt., 11/17/2017 - 11:08

Tuż przed Świętami Bożego Narodzenia (22.12.2017r.) producent oprogramowania do tworzenia kopii zapasowej – BackupAssist kończy wsparcie dla tego produktu w wersji 8 (software EOL), co oznacza całkowite wstrzymanie aktualizacji oprogrmowania, prac nad wszelkiego rodzaju poprawkami oraz technicznym wsparciem. Oznacza to również wstrzymanie deaktywacji tej wersji, koniecznej podczas zmiany sprzętu i przenoszenia oprogramowania na nowe urządzenie.

Co należy zrobić aby podnieść wersję BackupAssist na wyższą?

Jeśli posiadacie aktywny BackupCare, macie możliwość pobrania ostatniej wersji BackupAssist i korzystania z niej od razu.
Jeśli Wasz BackupCare wygasł, należy dokonać jego odnowienia kontaktując się z nami lub swoim sprzedawcą.

W przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym działem sprzedaży.

Kategorie: Kategoria

GFI MailEssentials w wersji 21 oraz GFI LanGuard w wersji 12.2

czw., 10/26/2017 - 14:30

W październiku bieżącego roku GFI Software zaprezentowało nowe wersje dwóch programów ze swojego portfolio:

GFI MailEssentials 21.0

Pojawiła się najnowsza wersja GFI MailEssentials oznaczona numerem 21.0. Nowa wersja wprowadza zmiany w silnikach antywirusowych – Sophos zastępuje silnik McAfee, natomiast Cyren zastępuje silnik Avira. Silniki antywirusowe aktywnych licencji zostaną automatycznie zaktualizowane. Dodatkowo, ujednolicono licencjonowanie, zgodnie z linią produktów GFI. Nowy system zarządzania licencjami umożliwia zarządzanie wszystkimi zarejestrowanymi licencjami z jednej lokalizacji.

Warto zaznaczyć, że od wersji 21 Microsoft Windows Server 2003 oraz Microsoft Exchange 2003 nie są już wspierane.

GFI LanGuard 12.2

Nowa wersja wprowadza wsparcie dla Windows 10 z najnowszymi aktualizacjami (do wersji 1709), zgodność z wytycznymi PCI SCC, drobne usprawnienia i naprawę błędów zgłoszonych przez użytkowników. Poniżej prezentujemy najważniejsze i najciekawsze zmiany w nowej wersji:

  • wyszukiwanie, zarządzanie i instalacja najnowszych uaktualnień systemu Windows 10
  • wsparcie środowisk, w których SSL i TLS 1.0 są wyłączone
  • skanowanie systemu Linux przy użyciu konta SUDO z autoryzacją kluczem prywatnym
  • naprawiono błędy związane z czujnikami bezpieczeństwa z systemie Linux
  • naprawiono błąd związany z rozpoznawaniem komputerów z systemem Linux, jako komputerów z systemem Windows
Kategorie: Kategoria

BackupAssist wersja dla desktopów!

czw., 10/26/2017 - 13:49

BackupAssist – światowej klasy oprogramowanie do tworzenia i przywracania kopii zapasowych dla systemów Windows, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, którzy poszukują skutecznego backupu dla urządzeń desktopowych. Do tej pory BackupAssist był w głównej mierze stosowany przy tworzeniu kopii zapasowych dla serwerów Windows, a jego wykorzystanie do backupu zwykłego PC nie miało uzasadnienia ze względu na wysoki koszt licencji.

Producent przygotował swoją ofertę z myślą o klientach poszukujących backupu dla pojedynczego PC a także o tych, którzy tworzą kopię zapasową dla większej ilości urządzeń.

Produkt BackupAssist Desktop jest dostępny w dwóch wariantach:

BackupAssist Desktop

BackupAssist Desktop z opcją Cloud Backup

Porównanie wersji desktopowej i wersji klasycznej wraz z wyszczególnionymi funkcjonalnościami jest dostępne w ulotce produktowej BAvsBA Desktop.

Kategorie: Kategoria

Kwartalne promocje GFI Software

czw., 10/26/2017 - 12:45

Poniżej zamieszczamy listę atrakcyjnych promocji kwartalnych na nowe produkty i odnowienia GFI Software, które potrwają do 29 grudnia 2017:

Promocje na nowe produkty:

1. Klienci, którzy zakupią nowe trzyletnie wsparcie produktowe (SMA) lub nową trzyletnią subskrypcję, otrzymają ją w cenie subskrypcji lub wsparcia dwuletniego. Promocja obejmuje produkty GFI z wyłączeniem produktów: GFI FaxMaker Online, Kerio oraz rozwiązań Exinda.

2. Obecni klienci Kerio, z aktywnym wsparciem produktowym (SMA), którzy nie zakupili wcześniej produktów GFI, otrzymają 25% zniżki na pierwszy zakup produktów GFI. Promocja obejmuje pierwszy nowy produkt GFI z wyłączeniem produktów: GFI FaxMaker Online, Kerio oraz rozwiązań Exinda.

3. Do 50% zniżki na zamówienie dla nowych klientów GFI, przy zakupie licencji dla nie więcej niż 25 użytkowników. Promocja obejmuje produkty GFI z wyłączeniem produktów: FaxMaker Online, Kerio Connect, Kerio Control, Kerio Cloud oraz rozwiązań Exinda.

Promocje na odnowienia: 

1. Klienci, których wsparcie produktowe (SMA) lub subskrypcja wygasła pomiędzy 1 stycznia a 31 sierpnia 2017, mogą odnowić swoje wsparcie lub subskrypcję ze zniżką 30%, jeśli dokonają tego pomiędzy 16 października a 30 listopada 2017. Odnowienie będzie aktywne od dnia zakupu. Promocja obejmuje odnowienia produktów GFI z wyłączeniem produktów: GFI FaxMaker Online oraz rozwiązań Exinda.

2. Klienci, których wsparcie lub licencja wygasa pomiędzy 1 października 2017 a 31 stycznia 2018, odnawiając swoją licencję lub wsparcie na dwa lata, otrzymają trzeci rok za darmo. Promocja obejmuje odnowienia produktów GFI z wyłączeniem produktów: GFI FaxMaker Online oraz rozwiązań Exinda.

3. Klienci, których licencja wygasa pomiędzy 1 stycznia a 31 marca 2018 otrzymają rabat w wysokości 15%, jeżeli dokonają odnowienia do 29 grudnia 2017. Promocja trwa od 9 października do 29 grudnia 2017 i obejmuje odnowienia produktów GFI z wyłączeniem produktów: GFI Fax Maker Online, rozwiązań Exinda, aktualizacji wersji oraz zakupu dodatkowych licencji.

Jeśli jesteś zainteresowany którąś z ofert promocyjnych, skontaktuj się z Sun Capital pisząc na adres sprzedaz@suncapital.pl. Zachęcamy do skorzystania z promocji już teraz!

Kategorie: Kategoria

Sophos XG Firewall v17 już dostępny

czw., 10/26/2017 - 12:33

Od kilku dni użytkownicy Sophos XG Firewall mogą oficjalnie korzystać z nowej wersji pracującego na ich urządzeniach systemu Sophos Firewall OS v17. Ostatni build oprogramowania został wzbogacony o liczne nowe funkcje. Producent popracował także nad stabilnością oraz wydajnością. Błędy zgłoszone w czasie beta testów zostały usunięte, a zaangażowanie społeczności przeszło najśmielsze oczekiwania osób odpowiedzialnych za rozwój XG Firewall. Nowa edycja to także delikatnie odświeżony i uporządkowany interfejs, ułatwiający administratorom codzienną pracę.

Poniżej prezentujemy najważniejsze i naszym zdaniem najciekawsze zmiany w Sophos XG Firewall v17. Więcej informacji na temat nowości w tej edycji SF-OS można znaleźć w ulotce, dostępnej do pobrania ze stroniy producenta.

  • Synchronized App Control – innowacyjna technologia rozpoznawania, wynosząca kontrolę aplikacji na całkowicie nowy poziom; zapewnia automatyczną identyfikację, klasyfikację oraz kontrolę wszelkich aplikacji sieciowych, które dotychczas pozostawały nieznane.
  • Monitoring słów kluczowych – dla dynamicznej kontroli treści i zwiększonego bezpieczeństwa np. najmłodszych użytkowników internetu w szkołach.
  • Usprawnienia interfejsu IPS i kontroli aplikacji – łatwiejsze tworzenie i zarządzanie filtrami oraz personalizowanymi polisami bezpieczeństwa.
  • Zarządzanie regułami firewalla – prostsza i bardziej intuicyjna obsługa dużej ilości reguł ruchu.
  • Symulator do testowania polis – uproszczone testowanie i rozwiązywanie problemów z regułami ruchu i polisami bezpieczeństwa.
  • Ułatwienia dla połączeń VPN – łatwiejsza konfiguracja i zarządzanie połączeniami tunelowymi (site-to-site) VPN.
  • Wsparcie dla IKEv2 VPN – lepsza współpraca serwera IPSec VPN z innymi systemami.
  • Zmiany w regułach NAT – w pełni obiektowe podejście daje możliwość tworzenia lepiej dopasowanych polis, np. przekazujących wiele usług i portów w ramach jednej reguły.

Jednocześnie przypominamy, że Sophos XG Firewall dostępny jest bezpłatnie do użytku domowego. Firmy i instytucje zainteresowane tematyką bezpieczeństwa sieci, użytkowników, poczty elektronicznej, zabezpieczeniem przed ransomware i innymi, zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Platynowym Partnerem Sophos – firmą Sun Capital sp. z o.o.

Kategorie: Kategoria

MailStore Server w wersji 10.2 już dostępny

wt., 10/24/2017 - 12:08

W wersji 10.2 tego oprogramowania do archiwizacji poczty, niemiecki producent konsekwentnie realizuje założone cele, dostarczając użytkownikom jeszcze bardziej przyjazne rozwiązanie, które zapewnia maksimum zgodności z wymogami prawnymi.

Nowa wersja MailStore Server oferuje wygodniejszy dostęp do archiwum przez przeglądarkę (Web Access) z urządzeń mobilnych. Wersja 10.2 została zaprojektowana według założeń designu responsywnego, co oznacza, że rozmiar przeglądanych stron dostosowuje się do rozmiaru wyświetlacza Twojego urządzenia mobilnego, tym samym ułatwiając przeglądanie archiwum gdziekolwiek jesteś – w biurze czy poza nim. Teraz pracownicy korzystający z dostępu przez przeglądarkę na którymkolwiek z urządzeń mobilnych mogą przenosić lub usuwać wiadomości do i z archiwum w zależności od posiadanych uprawnień.

Drugą kluczową funkcjonalnością zaprezentowaną w wersji 10.2 jest możliwość dodawania przez użytkowników podpisów cyfrowych do wiadomości eksportowanych z archiwum. W ten sposób wiadomo czy e-mail został zmodyfikowany podczas migracji, czy też nie, co stanowi kolejny krok producenta w celu zapewnienia użytkownikom jeszcze większej zgodności z przepisami prawnymi.

Przekonaj się sam czy nowa wersja MailStore Server spełnia Twoje oczekiwania, 30-dniowa wersja próbna dostępna jest tutaj.

 

Kategorie: Kategoria

Serwer poczty IceWarp – w ofercie Sun Capital

wt., 10/24/2017 - 11:01

Dystrybutor nowoczesnych systemów komunikacji elektronicznej, firma Sun Capital sp. z o.o. z Wrocławia podpisała nową umowę dystrybucyjną z firmą IceWarp, tym samym poszerzając swoje portfolio produktowe o kolejny serwer poczty i pracy grupowej. Celem dystrybutora jest pełna specjalizacja w zakresie dostarczania rozwiązań poczty elektronicznej i archiwizacji.
IceWarp to niezależny producent oprogramowania służącego do komunikacji w biznesie. IceWarp Server, jest alternatywą dla popularnych rozwiązań pocztowych. Firma rewolucjonizuje sposób, w jaki firmy pracują i komunikują się dzięki wbudowanym narzędziom: TeamChat, kalendarz, kontakty, edycja dokumentów w formatach Word, Excel i PowerPoint, przechowywanie plików, wideo i telekonferencje oraz wiele innych. Więcej informacji na oficjalnej stronie www.icewarptech.pl

Kategorie: Kategoria

Wymagania Systemowe dla Mailstore serwer

pon., 10/23/2017 - 13:09

 

 

Niemiecki producent oprogramowania do archiwizacji poczty MAILSTORE udostępnia na swoich stornach bardzo przydatny kalkulator, który pomaga określić wymagania sprzętowe. Kalkulator uwzględnia liczbę użytkowników, ilość przetwarzanych maili i strategię archiwizacji.
Obliczenia oparte są na następujących wartościach bazowych:

Roczna liczba e-maili na użytkownika: 10000
Email: 75Kb
Współczynnik kompresji: 60%

Kalkulator dostępny jest pod adresem:

https://help.mailstore.com/en/server/index.php?title=System_Requirements

Zapraszamy.

Kategorie: Kategoria

Ważna informacja dotycząca instalacji Kerio Connect na Windows

pt., 10/06/2017 - 10:44

Firma GFI Software przedstawiła informację dotyczącą problemów, związanych z ostatnimi zaprezentowanymi aktualizacjami Kerio Connect. Poniżej prezentujemy najważniejsze fakty:

Najnowsza wersja – Kerio Connect 9.2.5 Patch 3 jest dostępna do pobrania ze strony producenta. Jak wyjaśnia GFI Software, Kerio Connect 9.2.5 oraz jego wersje poprawkowe, zostały opublikowane wcześniej, niż pierwotnie zakładano, jednak zarówno wewnętrzne testy, jak i informacje od użytkowników pokazują, że ostatnia kompilacja jest dobra i stabilna. Bardziej ostrożnym użytkownikom zaleca się pozostanie przy Kerio Connect 9.2.3, do momentu opublikowania nowej wersji, która powinna pojawić się w przeciągu kilku najbliższych tygodni.

Za wszelkie niedogodności producent serdecznie przeprasza, jednocześnie informując, że wprowadził znaczące usprawnienia w procesie testowania i akceptowania kolejnych buildów, aby podobna sytuacja nie miała miejsca w przyszłości, a prezentowane kompilacje były wolne od problemów.

My z naszej strony również przepraszamy za niedawne niedoskonałości i wierzymy, że wprowadzone zmiany, pozwolą nam w przyszłości cieszyć się z kolejnych wersji serwera pocztowego Kerio Connect, prezentujących najwyższy standard jakości.

Kategorie: Kategoria

Kerio Connect problemy z aktualizacją serwera

wt., 09/26/2017 - 08:49

W ostatnim czasie została udostępniona aktualizacja 9.2.5-323-win64.exe dla serwera pocztowego Kerio Connect, niestety aktualizacja zawiera błąd, który uniemożliwia jej instalację.

Prosimy o nie instalowanie aktualizacji, do czasu pojawienia się poprawionej wersji.

Kategorie: Kategoria

W jaki sposób BackupAssist może pomóc Ci sprostać wymaganiom stawianym przez RODO?

pt., 09/22/2017 - 11:09

Już niedługo, bo w maju 2018 roku, zacznie obowiązywać nowa unijna regulacja dotycząca danych osobowych, która wpłynie nie tylko na sposób przechowywania danych w granicach europejskiej wspólnoty, ale także poza jej granicami. RODO obejmie również organizacje współpracujące z podmiotami UE, które gromadzą dane osobowe na temat jej obywateli. Organizacje te zobowiązane będą zabezpieczyć dostęp do przechowywanych danych oraz je same na wszelkie możliwe sposoby, poczynając od solidnej ochrony punktów końcowych, sieci, baz danych, po archiwizację poczty firmowej, na kopiach zapasowych kończąc. W zabezpieczeniu tych ostatnich z pomocą przychodzi BackupAssist, czyli rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych dla Windows Server, które sprawi, że lepiej sprostasz niektórym z wymogów stawianym Ci przez RODO.

Na przykład, artykuł 32, ust. 2 mówi o obowiązku bezzwłocznego odzyskania danych osobowych w przypadku gdyby zostały one utracone, a także o ich zabezpieczeniu przed przypadkowym zniszczeniem. Z BackupAssist przestrzeganie wspomnianego artykułu jest niezwykle proste, ponieważ software oferuje możliwość szybkiego przywrócenia utraconych lub uszkodzonych maszyn wirtualnych dzięki funkcji Rapid VM Recovery. To samo tyczy się przywracania pojedynczych plików, folderów lub dysków. Oprogramowanie jest automatyczne, co oznacza, że możesz ustawić plan tworzenia kopii. BackupAssist pozwala również na przygotowywanie Bootable Backups, czyli połączenia dysku rozruchowego i nośnika backupu, które sprawiają, że odzyskiwanie po awarii jest tak proste, jak włożenie dysku USB do stacji.

Z kolei artykuł 32, ust.1b stanowi, że dane osobowe muszą być szyfrowane na wypadek naruszenia bezpieczeństwa tak, aby nie doszło do ich ujawnienia. Dzięki szyfrowaniu AES-256, które szyfruje dane podczas tworzenia kopii zapasowej, BackupAssist spełnia również ten wymóg. Jeśli przechowujesz dane w chmurze, zaszyfrowane kontenery producenta gwarantują, że nawet dostawca usług w chmurze nie będzie miał dostępu do Twoich prywatnych danych. Co więcej, podczas robienia backupu na dysk USB oprogramowanie używa szyfrowania dysków Bitlocker dla zapewnienia maksymalnej ochrony.

Natomiast artykuł 32, ust. 1 mówi o tym, że należy zapewnić poufność i nienaruszalność danych osobowych. BackupAssist jest w stanie sprostać temu przepisowi dzięki nowej funkcjonalności o nazwie CryptoSafeGuard, która chroni kopie zapasowe przed atakami typu ransomware, zapobiegając ich zainfekowaniu i nieautoryzowanemu dostępowi.

Jednymi z ważniejszych zapisów RODOartykuły 32 i 33, które wymagają, aby odpowiednie władze oraz poszkodowane osoby zostały poinformowane o naruszeniu poufności i bezpieczeństwa ich danych w ciągu 72 godzin od zarejestrowania takiego zdarzenia. Również i w tym przypadku z pomocą może przyjść BackupAssist, którego narzędzie CryptoSafeGuard wysyła powiadomienia SMS i e-mail, gdy wykryje oznaki infekcji ransomware.

Jeśli chcesz dobrze przygotować się do RODO, BackupAssist z pewnością okaże się przydatny. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie poświęconej temu rozwiązaniu oraz u producenta oprogramowania.

 

Źródło: https://www.backupassist.com/blog/support/how-backupassist-can-help-you-comply-with-gdpr/#more-9474
Kategorie: Kategoria

Exinda Network Orchestrator – zapraszamy do obejrzenia webinaru

pt., 09/15/2017 - 08:44

Zachęcamy do zapoznania się z Exinda Network Orchestrator, nowym produktem w ofercie GFI Software i Sun Capital.

Dowiedz się więcej na temat rozwiązania, które zapewnia najwyższą wydajność sieci dla najważniejszych aplikacji biznesowych.

Zarejestruj się tutaj, aby obejrzeć webinarium.

Kategorie: Kategoria

Zabezpieczony: Śniadanie biznesowe Sophos i Sun Capital

czw., 09/14/2017 - 13:20
This post is password protected. To view it please enter your password below
Kategorie: Kategoria

Sophos Synchronized Security

pt., 09/08/2017 - 14:42
Hakerzy świetnie koordynują swoje ataki, najwyższy czas abyś Ty skoordynował swoją ochronę.

Złożone ataki typu malware, które za jednym podejściem mogą zainfekować Twoją przeglądarkę, zaporę sieciową, serwery, punkty końcowe i dane, stają się niebezpieczną normą. Nic dziwnego skoro ataki hakerów są coraz lepiej skoordynowane, podczas gdy rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa, mające im zapobiegać, pracują niezależnie od siebie, nie komunikując się ze sobą. Aż do teraz.

Dzięki Synchronized Security zintegrowane produkty Sophos dzielą się informacjami dotyczącymi bezpieczeństwa i  automatycznie reagują na ataki, koordynując wysiłki obronne na przestrzeni całego systemu, co daje Ci niespotykanie wysoką ochronę oraz skraca czas reakcji na zagrożenia aż o 99,9%.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat Synchronized Security, przeczytaj dokumentację techniczną rozwiązania tutaj.

Kategorie: Kategoria

Miliony klientów amerykańskiego biura informacji kredytowej Equifax ofiarami kradzieży danych

pt., 09/08/2017 - 12:01

Po ubiegłorocznym oświadczeniu portalu Yahoo, który przyznał, że w 2013 roku około bilion kont użytkowników, w tym ich dane, zostało skradzionych, kolejna amerykańska firma informuje o naruszeniu danych osobowych aż 143 milionów klientów.

Jak podaje The Washington Post, bazy danych jednego z trzech największych amerykańskich biur informacji kredytowej Equifax zostały zaatakowane przez hakerów, a klienci agencji padli ofiarami kradzieży danych wrażliwych. Były wśród nich numery ubezpieczeń społecznych, daty urodzenia i adresy kredytobiorców.

Equifax poinformował, że do naruszenia danych klientów doszło w maju tego roku, natomiast firma wykryła je miesiąc później, czyli w czerwcu. Władze biura kredytowego oświadczyły, że ich baza główna pozostała nienaruszona. Equifax przyznaje jednak, że hakerzy zyskali dostęp do nieokreślonej liczby numerów praw jazdy oraz aż 209 000 numerów kart kredytowych. W ramach zadośćuczynienia agencja oferuje dotkniętym przez atak klientom rok darmowego monitorowania ich kredytów oraz ochronę mającą przeciwdziałać kradzieży tożsamości.

 

Źródło 1 Źródło 2
Kategorie: Kategoria

Sophos SafeGuard i MacOS 10.13 – ważna informacja

pt., 09/08/2017 - 08:41

Pragniemy poinformować wszystkich klientów wykorzystujących szyfrowanie Sophos SafeGuard na urządzeniach Mac, że najbliższe wydanie Apple MacOS 10.13 (High Sierra) jest niekompatybilne z Sophos SafeGuard 8 (lub wcześniejszymi) oraz Sophos Central Device Encryption. Za firmą Sophos rekomendujemy, aby wszyscy klienci używający rozwiązania SafeGuard wstrzymali się z aktualizacją do MacOS 10.13 do czasu przygotowania poprawki serwisowej dla Sophos SafeGuard oraz Sophos Central Device Encryption, która powinna zostać opublikowana w październiku 2017r.

Więcej informacji na temat problemu mogą Państwo znaleźć w artykułach bazy wiedzy producenta:

informacja dla klientów Sophos SafeGuard Enterprise,

informacja dla klientów Sophos Central Device Encryption.

Kategorie: Kategoria

Kwartalna oferta promocyjna GFI Software

śr., 08/02/2017 - 14:06

Poniżej zamieszczamy listę atrakcyjnych promocji kwartalnych na nowe produkty i odnowienia GFI Software oraz Kerio, które potrwają do 30 września 2017.

Promocje dotyczące produktów GFI

1. Aż do 50% zniżki na zakup minimum 25 nowych licencji GFI MailEssentials, GFI Archiver, GFI LanGuard lub GFI WebMonitor. Promocja nie dotyczy tzw. nieterminowych odnowień oraz zakupu dodatkowych licencji.

2. Zamień dotychczasowy produkt na jedno z rozwiązań GFI. Klienci, którzy przed zakupem okażą aktywną licencję lub ważną wycenę konkurencyjnego produktu mogą zamienić dotychczasowe rozwiązanie na produkt GFI i otrzymać na niego aż do 50% zniżki od ceny dla nowego zakupu. Promocja obejmuje wszystkie nowe licencje produktowe GFI.

3. Aż do 50% zniżki na przejście z produktu użytkowanego w ramach programu GFI Prime do pełnej wersji takiego rozwiązania. Promocja dotyczy sprzedaży nowych licencji z wyłączeniem produktów GFI FaxMaker Online, GFI OneGuard, GFI OneConnect,  tzw. nieterminowych odnowień oraz zakupu dodatkowych licencji.

4. Użytkownicy, których wsparcie produktowe wygasa między 1 lipca a 30 września 2017 chcący odnowić je na kolejne dwa lata otrzymają trzeci rok wsparcia za darmo. Promocja obejmuje odnowienia wsparcia licencji produktów GFI z wyłączeniem GFI FaxMaker Online, GFI OneGuard, GFI OneConnect, tzw. nieterminowych odnowień i dodatkowych licencji. Zakup 3-letniego wsparcia musi być przeprowadzony jako jedna transakcja.

5. Klienci, których wsparcie produktu wygasło mogą otrzymać aż do 20% zniżki jeśli odnowią wsparcie przed 15 sierpnia 2017. W przypadku odnowienia wsparcia do 15 sierpnia 2017 będzie ono aktywne od dnia zakupu. Promocja dotyczy odnowień produktów GFI MailEssentials, GFI Languard, GFI Webmonitor, GFI FaxMaker, GFI EventsManager, GFI EndpointSecurity, GFI Archiver.

6. Użytkownicy, których wsparcie produktowe wygasa między 1 października a 31 listopada 2017 mogą liczyć na zniżkę aż do 15% jeśli odnowią wsparcie przed 30 września 2017. Promocja ważna od 15 sierpnia do 30 września 2017. Promocja obejmuje odnowienia produktów GFI z wyłączeniem GFI FaxMaker Online, GFI OneGuard, GFI Connect.

7. Atrakcyjne rabaty na zakup nowych licencji GFI OneConnect i GFI OneGuard przed upływem 30 września 2017. Jeśli jesteś zainteresowany wyceną, napisz do nas na sprzedaz@suncapital.pl.

Promocje dotyczące produktów Kerio

1. Klienci, których wsparcie produktowe wygasa między 1 lipca a 30 października 2017 chcący odnowić je na kolejne dwa lata otrzymają trzeci rok wsparcia za darmo. Promocja obejmuje odnowienia wsparcia licencji wszystkich produktów KERIO.

2. Użytkownicy, których wsparcie produktu wygasło przed 30 czerwca 2017 mogą otrzymać aż do 20% zniżki jeśli odnowią wsparcie przed 15 sierpnia 2017. W przypadku odnowienia wsparcia do 15 sierpnia 2017 będzie ono aktywne od dnia zakupu. Promocja dotyczy odnowień wszystkich produktów KERIO.

3. Klienci, których wsparcie produktowe wygasa między 1 października a 31 listopada 2017 mogą liczyć na zniżkę aż do 10% jeśli odnowią wsparcie przed 30 września 2017. Promocja ważna od 15 sierpnia do 30 września 2017, obejmuje odnowienia wszystkich produktów KERIO.

Jeśli jesteś zainteresowany którąś z ofert promocyjnych, skontaktuj się z Sun Capital pisząc na adres sprzedaz@suncapital.pl. Zachęcamy do skorzystania z promocji już teraz!

Kategorie: Kategoria